manon-jansen.reismee.nl

Bosbranden

Zoals in mijn laatste verhaal beschreven zouden we eigenlijk afgelopen dinsdag zijn vertrokken naar Shuswap om 2 weken te kamperen, maar helaas moesten we de trip cancelen. Er zijn veel bosbranden gaande in Canada. Dit jaar is blijkbaar is de heftigste tot nu toe. De branden zijn niet dichtbij Chilliwack maar er is een aantal dagen wel veel smook te zien geweest hier.

Twee dagen voor we vertrokken hebben we de definitieve beslissing genomen om het te cancelen. Er zijn 3 snelwegen die we kunnen nemen om daar te komen, 2 ervan waren al gesloten in verband met de branden. De dag dat we zouden vertrekken werd de derde snelweg ook gesloten, er was dus geen mogelijkheid meer om er überhaupt te komen. Achteraf gelukkig dat ze sloten voordat we vertrokken, anders konden we waarschijnlijk niet eens thuis komen. Of in ieder geval, met veel moeite..

De laatste trip in Shuswap (dezelfde camping als waar we nu zouden zijn) was er al veel smook en viel er zelfs as naar beneden, dat zou nu dus ook zeker het geval zijn. Het is natuurlijk jammer dat we het moesten cancelen, maar daarvoor zijn er wel andere trips in de plaats gekomen.

25 op 26 augustus gaan we een nachtje naar Vancouver. Die donderdag (26 augustus) zet mijn familie mij af bij de ferry en ga ik naar Vancouver Island. Daar ontmoet ik iemand anders (die ik via facebook heb ontmoet) en reizen we 10 dagen rond het eiland. Beetje last minute, en snel alles regelen, maar ontzettend veel zin in!


Reacties

Reacties

Miriam

Hey Manon,

dus uiteindelijk toch een mooie vakantie in 't vooruitzicht ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!