manon-jansen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal en welkom op mijn reisblog!

Sinds ik terug ben uit Nieuw-Zeeland (25-09-2020) ben ik al bezig met mijn volgende avontuur. Het plan was eigenlijk om na Nieuw-Zeeland naar Australië te gaan, maar door corona ging dit niet door. Voorlopig zit het er ook helaas niet in. Wat ook op mijn lijstje staat is Canada. Hier ging ik me meer in verdiepen en ja hoor, Canada ging langzaam open voor mensen met een werkvisum. Na lang wachten kon ik 26-03-2021 eindelijk mijn visum aanvragen. Na vele documenten te moeten verzamelen en insturen ontving ik 21-05-2021 mijn visum!

Dinsdag 8 juni om 11:15 uur vertrekt mijn vliegtuig en om 12:00 uur plaatselijke tijd, land ik in Vancouver. Ik vlieg als het ware terug in de tijd?

Ik heb gelukkig al veel kunnen regelen. Hetgeen wat ik nog moet halen is een backpack en een goede regenjas, ook moet ik me nog uitschrijven bij de gemeente, naar de kapper en een PCR test doen.

Maandag is mijn laatste werkdag bij de Albert Heijn en neem ik afscheid van collega's, en de rest van de week verzamel ik alle spullen en pak ik mijn koffers in. Het laatste weekend in Nederland neem ik afscheid van familie & vrienden.

Ik ga werken en wonen bij een lief en leuk gezin in Chilliwack, British Columbia. Ik ga zorgen voor een jongen van 5 en een meisje van 7 jaar. Ik heb ontzettend veel zin in dit nieuwe avontuur!

Wil je op de hoogte blijven van mijn reis laat dan je e-mail adres achter in de rechterkolom en ontvang iedere keer wanneer er een nieuw verhaal online komt een mailtje.

Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Liefs,

Manon

Reacties

Reacties

Anouk

Yes meid!! Heel veel plezier, volgende week gaan we er nog een gezellig dag van maken! En dan zie ik je wel ik Canada ??❤️

Connie

Hoi Manon, wat spannend weer allemaal voor je en het schiet al op voor je dus zeg ik je alvast, Geniet er van!
Ik hoop dat je net zo leuke tijd gaat krijgen als in Australië.
Als laatste een hele goede vlucht alvast en we gaan jouw reisblog volgen.,

Diana van Bergen

Weer heel veel plezier Manon fijne reis

Anja

Heel veel plezier in Canada!
Het is je van harte gegund , maar wat gaan we je ontzettend missen.
Natuurlijk hopen we op net zo'n leuke verhalen en foto's als in Australië.
Een hele fijne reis en een heel fijn verblijf.

Dorita

Hoi Manon,
Nog even en dan begint je nieuwe avontuur met het nieuwe gezin.
Heel veel succes en genieten daar in Canada .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!