manon-jansen.reismee.nl

Update

Het is weer tijd voor een update ;) Sinds mijn laatste blog heb ik een aantal leuke tripjes mogen maken. Zo ben ik een dag naar Penticton & Naramata geweest met Simran & Anouk. We hebben een korte hike gelopen in Naramata en in Penticton hebben we langs het water gelopen. Beide leuke en mooie plaatsen met prachtige uitzichten. Van de zomer ga ik er zeker terug!

Midden februari zijn we met het gezin en familie naar Sunpeaks geweest. Een heerlijk weekje ski hill. Ik heb daar mijn eerste snowboard les gehad! Was echt super leuk en het ging ook wel goed vond ik zelf. In diezelfde week ben ik wezen snowboarden met mijn hostmoeder, maar dat ging iets minder. Was de eerste keer ‘alleen’ (mijn hostmoeder skiet) Daarna ben ik nog 2 keer naar Big White geweest om te snowboarden. Daar ging het wel goed. De eerste keer met Vera (zij woonde en werkte daar) ze kon me dus ook goed helpen wat wel handig was hahahh. Wel aantal keer flink gevallen, maar dat hoort er eenmaal bij. Volgende dag had ik erg veel spierpijn, maar dat zie ik altijd als een goed teken. Snowboarding is pretty exhausting. De tweede keer ben ik met Anouk naar Big White geweest. We deden een halfuur over de eerste run. We bleven maar vallen, en opstaan ging ook niet echt soepel. We kregen de smaak snel weer te pakken en de volgende runs gingen stukken sneller!

De skilift was ook wel een dingetje, erop komen is geen probleem, maar eraf gaan.. De eerste keren lag ik gelijk op de grond, maar toen kon ik uiteindelijk wel naar beneden glijden zonder te vallen! Helemaal trots was ik, hahahh! De laatste keer wilde ik het natuurlijk goed doen, ik denk dat ik het iets te graag wilde waardoor het helemaal verkeerd ging. Ik belandde onder de skilift en het scheelde niet veel of ik kreeg de lift tegen me hoofd. Wat er gebeurde, geen idee hahahha. Het seizoen is helaas afgelopen, maar volgend seizoen ben ik zeker weten weer van de partij.

De weekend na Sunpeaks zijn we een weekend naar Apex geweest. Mijn hostmoeder was die week 40 jaar geworden dus hebben we een feestje voor haar georganiseerd voor alle vrienden. Ik had cupcakes gebakken met baileys (mijn hostmoeders favoriete alcohol), foto’s van haar vanaf dat ze kind was uitgeprint en door de condo gehangen, en Anouk & ik hebben een gedicht geschreven. Was een leuke en gezellige dag / avond waar we veel hebben gelachen en gedanst! Verder heb ik dat weekend met Anouk wandelingen gemaakt waar ik mijn gezicht in de sneeuw heb gedrukt en hebben we drankjes gedaan in de bar.

Naast de leuke tripjes ben ik as usual verschillende keren uiteten geweest en hebben we drankjes gedaan downtown. Ook ben ik op een zonnige dag naar de Marina gelopen en daar aan het water gezeten. Het wordt nu steeds vaker lekkerder weer, dus kan ik vele mooie wandelingen / hikes doen.

Eind maart vertrekken we voor een weekje naar Alberta. Daar komt later meer over.

Reacties

Reacties

Mirella

Wat fijn weer te lezen dat je het zo naar je zin hebt ! Sportief typje ben je toch met je snowborden en wandelen .echt super gaaf.
Hoe staat het met covid bij jullie of is het inmiddels daar ook flinke griep ?
Groetjesss ♡

Connie Opsteeg

Zo ik ben met lezen weer helemaal bij, Manon wat tref jij het toch steeds waar je bent. Ook super leuk om te lezen dat je niet alleen aan het skiën bent maar ook aan het snowboarden. Het volgend seizoenkaarten jouw vast beter af. Geniet van alles en tot de volgende update..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!