manon-jansen.reismee.nl

changing plans

Het is weer tijd voor een update, want mijn plannen zijn flink veranderd. Het plan was om in januari 2023 te starten met een studie in Kelowna, gedurende de studie zou ik bij de familie in Kelowna blijven wonen en werken. Ook de maanden Juni tot en met December zou ik gewoon bij hun blijven, maar dit was, out of the blue niet meer mogelijk door bepaalde redenen. Ik heb hierdoor mijn plannen moeten wijzigen. Mijn keuzes waren om naar Nederland te gaan voor een halfjaar en dan terugkomen naar Canada in januari voor de studie, of ik kon naar Australië gaan voor een halfjaar. De keuze was niet heel moeilijk voor mij ;) Dit was namelijk de perfecte opportunity om eindelijk naar Australië te gaan wat ik al jaren wilde! Toen kwam ik op het idee dat als ik dan toch die kant op ga wil ik ook naar Nieuw-Zeeland om mijn oude hostfamily op te zoeken. Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben op zoek gegaan naar een hostfamily in Australië en ik heb plannen gemaakt met het gezin in Auckland.

Zondag 19 Juni vertrok ik naar Auckland waar ik 12 dagen zou verblijven bij mijn oude hostfamily. Het is zo goed en leuk om ze weer terug te zien na 2 jaar! Ook om de omgeving weer te zien is onwijs leuk! I feel really blessed to be here.

Zaterdag 2 juli vlieg ik naar Brisbane, waar ik ga wonen en werken als Au pair. Ik ga zorgen voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Op naar mijn nieuwe (onverwachte) avontuur! Hoelang ik daar zal blijven weet ik nog niet, ik ga er in met het idee 'we gaan zien hoe het allemaal gaat lopen'. Wat ik wel zeker weet is dat ik nog steeds wil studeren!

Dit kwam heel onverwachts en had eigenlijk mijn goal gezet op Canada, maar 'everything happens for a reason'. Ik kan nu eindelijk naar Australië en heb er ontzettend veel zin in!

Reacties

Reacties

Marian & Jean-Paul

Veel succes en plezier bij de Aussies!

Mirella

Leuk weer van je te lezen! Vet plan en uiteindelijk weer in Australië ♡ Veel geluk en plezier tot je volgende verhaal en foto's lieve Manon X

Anja

Whaw wat een plannen weer.
En zo te lezen heb je er veel zin in. Toppertje
Heel veel succes met je nieuwe uitdaging!!
Liefs Anja.

Connie

Wow dat is inderdaad een hele verandering, succes met wat er nu op je pad komt

Ria

In gedachte reis ik zaterdag met je mee Manon, naar brisbane en hoop dat je weer bij n fijn gezin je thuis zult voelen, maar liefst n half jaar lang, dat is niet niks .

Miriam

Hoi Manon,
Leuk om van je te horen!
Mama had al het een en ander verteld.
Heel fijn dat jouw droom, om naar Australië te gaan en daar te werken als au pair, in vervulling gaat.
…ik zie jou zomaar nog niet terugkomen…
En weet je, je hebt nog gelijk ook! Je bent jong en de wereld ligt aan jouw voeten.
Geniet ervan, Manon!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!