manon-jansen.reismee.nl

Verjaardag + Verhuizing

Een tijdje terug hebben de ouders een lakehouse gekocht in Shuswap. Het weekend van mijn verjaardag zijn we er voor het eerst heen gegaan. Welgeteld 5 dagen. De hele familie kwam langs, we waren wel met 20 mensen. Een vriendin die ik eigenlijk nog maar 2 weken ken kwam ook, superleuk! Zaterdag hebben we een winery bezocht. Ik lustte nooit rode wijn, maar voor het eerst vond ik er één die ik wel lekker vind! Heb gelijk 2 flessen gekocht, hahahha.

Zaterdag avond hebben we drankjes gedaan en om 00:00 mijn verjaardag ingeluid. De volgende dag een wandeling gemaakt naar een waterval en rond het kampvuur gezeten met de familie. Ook nog even het dorp ingereden (wat een halfuur rijden verderop was) In de avond was het tijd voor cake en wijn! Cheers to 24 years!

Dit was mijn eerste, maar ook laatste keer in het lakehouse. Ik heb namelijk de beslissing genomen het gezin en dus ook Chilliwack te verlaten. Het was/is een moeilijke beslissing, maar voor mij wel de juiste. We gaan goed uit elkaar en ga ze zeker nog eens opzoeken!
Over 3 weken (10 november) verhuis ik naar Kelowna naar een nieuw gezin. Ik ga zorgen voor de jongens van bijna 3 en 5 jaar. Ik heb er zin in! Nieuw gezin, nieuwe omgeving en nieuwe avonturen!

Binnenkort meer over mijn tijd daar!

Reacties

Reacties

Connie

Wat een beslissing heb jij al moeten maken en zoals je al schreef viel dit niet mee. Maar je hebt gelijk al het een en ander meegemaakt en mooie dingen gezien. Ik hoop dat het bij het andere gastgezin het heel erg leuk gaat worden voor je. We pakken jouw draad weer op in Kelowna en zijn benieuwd wat er daar allemaal gebeurd.
En om het af te sluiten je verjaardagtaart zag er super uit ik hoop dat die ook zo gesmaakt heeft.
Groetjes Connie

Wim

Wat een verrassende wending. Ik ben benieuwd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!